Maräng

 

Igår testbakade jag maränger efter ett nytt recept och de blev jättegoda! Tanken är att göra pastellfärgade maränger som lite dekoration inför välkommenfesten. Eller om det blir en marängtårta, eller ett helt gäng med cupcakes med olika pastellfärgade frostings.. Jag kan inte riktigt bestämma mig som ni märker. Jag vill iaf ha mycket färg och mönster som tema. Prickar, ränder blommor.. Men att de hålls ihop av samma färgskala. Det är ju ändå för ett barn och då ska det vara glatt och skojigt! Jag har en vision iaf och den ska jag försöka hålla mig till. :)

Idag är det dags för lillemans 6månaderskontroll. Hoppas det ok att vi kommer lite sjuka. Har ju skjutit upp det en gång tidigare så nu känns det som att vi inte kan passa igen. J blir ju inte mindre direkt i takt med att veckorna går. Blir kul att se hur mycket han växt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0