Tredje Aprillo


Lilleman somnade precis i vagnen. Jag har planer på att göra stan, samtidigt som det fina vädret lockar med en promenad eller en kopp i solen. Känns som det var ett tag sen jag tog en riktig långprommis, men det skyller jag enbart på det kalla och blåsiga vädret. Ni vet väl vad jag tycker om blåst och kyla vid det här laget. :)
Under tiden jag funderar på hur jag ska fånga den här dagen så surfar jag runt lite på olika inrednings-sidor och bloggar. Blir tokig så mycket fint det finns!!!
Köksstolar är nått vi vill ha nya (bland allat annat!!) Men då är fråga hur man ska tänka. Med en lite skrutt som snart kommer växa upp kleta och kladda, slå och hamra, så måste det faktiskt funka i praktiken också. Nått vi inte riktigt tänkte på när vi köpte Y-stolarna, som man kan skymta på bilderna här ovan, till vardagsrummet. Jag vill inte se hur de kommer se ut när J kletat banan eller choklad på dom stolsitsarna. :) Får hoppas de bara blir finare ju mer de används. Inklusive fläckar och intorkad banan ;p.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0