17# April

Min lilla stjärna är sjuk sen några dagar tillbaks och som mamma känner man sig så hjälplös. Han hostar, snorar och feberyrar om vart annat. Stackars liten♥ Mitt upp i allt är H på utbildning i Sthlm så jag får ingen avlastning heller. Kommer inte iväg till affären som jag skulle behöva så kylen gapar tom och min mage lika så. Skulle kunna ringa på svärmor men vill inte att hon ska åka på förkylning i onödan. Känns dessutom som att jag håller på att bli lite hängig jag också. Håller tummarna för att jag slipper undan den här gången.

Jag håller på att planera och förbereda inför Julians välkommenfest/namnfest som vi ska ha i slutet på april. Det börjar dra ihop sig och det är lite mer än vad man tror som ska planeras. Det ska bli jättekul. Jag har aldrig själv varit på nån namnfest så jag har inget att gå efter, men samtidigt gör inte det något för då kan vi styra och göra dagen precis som vi vill ha den. Ser verkligen fram emot det och hoppas det kommer bli super. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0