Friday

 

Det är helg! Men vi har en hel del saker som måste fixas innan vi kan fira in den och imorgon kommer goda vänner från Oslo hit på besök. Ser verkligen fram emot det. Jag måste bara leta upp nått bra recept inför middagen imorgonkväll. Har funderingar på nån soppa till förrätt och nått lite köttigare efteråt. Nån som har bra förslag? Ska helst inte vara avancerat. :)

Julian växer så det knakar och jag undrar på om han inte är i nån utvecklingsfas just nu för oj så gnällig jag tycker han är. Han vill äta oftare, sover kortare perioder och vill vara med mest hela tiden och man får minsann varken sitta eller stå stilla för länge för då blir det väsen. Nej, aktivitet ska det vara. Sätter jag honom i babysittern ser det nästan ut som om han försöker resa sig upp ur den. Önskar jag hade en bärsele nu faktiskt. 6kg börjar bli tungt för mina armar och rygg att bära runt på. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0