Liten blir stor

 

Igår fick jag se en liten bebis på skype, som föddes den 24 februari. Ååååh.. Jag blev så varm i hjärtat. Den lilla krabaten helt ledlös och sömndrucken. Tänk att man faktiskt glömmer så fort och att bebisars utveckling sker i sån rasande fart. Varför ska vi ha så bråttom att växa upp?! Jag hade nog föreställt mig att just den där "nyfödda" tiden skulle vara så mycket längre, samtidigt som en vecka där å då var en evighet. Minns så väl när jag fick kommentaren från en förbipasserande " ååhh, den där kan inte vara gammal" och att jag svarade "jodå, snart tre veckor". Då tyckte jag minsann att lilla J var stor. Vi hade ju haft han så länge då ju.. Kändes det som. Han är fortfarande väldigt liten, jag glömmer bara bort det ibland. ♥


Kommentarer
Postat av: Petra

sv: roligt att du gilla min blogg!! :) alltid roligt att någon gillar de man gör!! :P

Söt liten kille du har!! Ska bli spännande och se vad vi får för pojk! :p

2012-03-03 @ 15:40:09
URL: http://petras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0