Sneak a peak

Jag vill shoppa, fynda, fixa och greja. Det är allt från kläder och skor till inredning och tapeter. Det är bara lite svårare än man kan tro. Kläder till mig just nu är omöjligt. Antingen är det för trångt här eller för stort där. Inredning är heller inte lätt. Man måste hitta nått man gillar och som inte kostar skjortan (varje gång)! Jag vill ha det personligt, en mix mellan gammalt & nytt, billigt som dyrt. Jag vill komma in i mitt hem och känna att det är ombonat och mysigt. Jag jobbar på mysighetsfaktorn. Att gå från en liten tvåa till ett stort hus är en omställning och det är många fler inköp som måste göras innan vi är klara. Om man någonsin blir klar. Inredning är ju en konstant pågående process!! Bilderna är en liten smygtitt från vårt sovrum.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0