12.03.16



Idag har jag gått vilse. Jodå mitt i villakvarteren har jag snurrat runt och sicksackat mig fram och tillbaka. Med tidspressen flåsande i nacken blev det bara värre å än mer kaos i min hjärna. Det tog mig ca 1,5 timme att gå från A till B?! jag hittade tillslut tack vare att jag fick fråga mig fram. Vi skulle till BVC idag och jag kan bilvägen dit men gångvägen är outforskad. Vi kom fram i tid ändå eftersom jag var ute i så god. Men väl på plats hade sköterskan inte ens bokat in oss i sin kalender. I min hade hon skrivit in oss men inte i sin. Tjena!! Som tur var hade jag humöret på rätt sida och tog det hela med ro, ok lite stött blev jag. :) Men lilla J blev vaccinerad ändå. Varken Mamma eller barn grät värst mycket. Så vi borde ha fått klistermärken båda två. ;)

Nu hörr ni är det fredag och unna sig som gäller. Må gott!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0