14.9.12

Friday it is! Går i inredningstankar. Vill förnya och göra om. Addera och ta bort. Jag scrollar genom bloggar och bläddrar i magasin i jakt på inspiration. Det finns en hel del kul! Jag har aldrig riktigt fastnat för den romantiska trenden, som, i lilla Karlstad, verkar vara dominerande bland de få inredningsbutiker som finns! Ursäkta mig men det känns bra uttjatat med carpe diem och alla vita, slitna detaljer som finna i nästan alla hem. Det är ungefär som när ekmöbler & fondväggar i lattekulörer var trendigare än någonsin! Man tröttnar till slut på att allt ser likadant ut!! Nej, jag vill ha en mer personlig och spännande inredning som talar om vem/ vilka vi är som bor här. Det är lättare sagt än gjort!! Så jag funderar allvarligt på att anlita en konsult som kan hjälpa oss att knyta ihop säcken och som får vårt hem att kännas lite extra ombonat och personligt! En tidig julklapp till oss kanske ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0